Drömmar x2!

Jag har slackat lite på att berätta om mina sjuka drömmar vilket jag har fått ilskna kommentarer om men nu lovar jag bot och bättring..!

Idag, eller imorse, drömmde jag om en vacker och varm sommardag där solen verkligen värme och sken som aldrig förr. Jag satt på en gammal kärringcykel och cyklade omkring i Umeå, jag cyklade på alla småvägar och trallade på för mig själv. Bytte låt på ipoden och höll på att cykla in i en ung vacker karl som genast högg tag i mig för att jag inte skulle ramla. Han log mot mig och bad mig slå följe med honom hem för att hålla honom sällskap iom att jag nästan cyklade över honom. Jag cyklade sakta och han gick, vi sa inte ett ord till varandra men vi hörde ändå ihop och i en nerfösbacke på landet (dont ask me how we got there)så fick han åka på pakethållaren. Vi cyklade på en bro med bågar över en vild fors och vi höll god fart. Han sa något som jag inte hörde så jag vände på huvudet för att be honom säga det igen (nu hade han ingen tröja på sig och vilken överkropp!!) och ut ur kurvan kom en bil som försökte stanna med skrikande bromsar..

Efter det kom brorsan in med frisören i telefon för hon ville att jag skulle komma tidigare. Phew!

Min andra dröm, som egentligen var min första eftersom jag drömde den i torsdags tror jag, var lite mörkare. Ute vid havet finns en fyr och ett gammalt ruckel med omklädningsrum och två olika duschutrymmen, ett kök och en matsal samt några lektionssalar och sovbäddar. Det var en skola som utbildade kockar och servitörer samt fullt med ungar som var där. Det luktade tång och alger och sur fisk hela drömmen igenom, regnet smattrade och vinden ven. Jag jobbade som en person som försökte hålla koll på alla som jobbade/utbildade sig där och var väl nån sorts polisaktig liten räv som straffade folk för att de kom sent etc. I alla fall så fann det en gammal gubbe där som var läskig som fasen och alla barnen var rädda för honom, han var en av dem som utbildade sig till kock. Barnen skulle duscha en dag och i det ena duschutrymmet kunde man inte låsa så när jag skulle se hur det gick för barnen i duschen så fick jag se hur flera av de små grabbarna blev sexuellt antastade av män samtdigt som småflickorna fick stå där nakna och försöka duscha uutan att kräckas. De skakade av skräck och jag bara backade och gick därifrån för att se om jag kunde hitta flickan som saknades. Jag hörde skrik från det andra duschrummet och så fick jag se den lilla tjejen bli våldtagen av den äckliga tjocka gubben. Samtdigt som han såg mig log han och drog med fingret längs strupen hörde jag hur kyrkklockorna klämtade när de varnade för storm. På ett ögonblick var stormen över oss och hela huset blåstes bort av orkanvinden och kvar stod jag med dörrhandtaget i handen och tittade mig vilset omkring..

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! Dina drömmar borde bli en bok!

2008-12-08 @ 16:27:22
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0