Det är skakigt nu...!

Usch usch!!

Jag får rysningar, vi är liite för sent ute med boende känns det som. Hoppas vi hittar ett drägligt boende till ett bra pris i St:Anton annars gråter jag nog. Skulle nämligen vara grymt kul att åka dit med Sofia och träffa Maria, Victor och han den dära.. Erik kanske..? Men!! Jag kan åka vart som helst, bara det blir av! NU när jag endå har slutat jobbet, blir galen ifall det inte blir ngt alls....!!

Ont i ryggjävlen, tråkigt att träna och lira innebandy. Jag är sjukt emo och mitt humör går verkligen upp och ner. pms? Typ, kanske lite. Trött som satan, borde gå och duscha och sova. Tur att dagen imorgon blir lite kortare, vi ska in på stan på fredag istället. Phew! Pappa tjatar om sjukgymnast och mamma/pappa tjatar som gardacil. Det är mycket jag måste ta iut med nu känns det som. Och det värsta är att jag kan inte längre skylla på att ajg inte har tid iom att jag kommer ha en jävla massa tid över...!!

Duschen nu.


p.s, Miika du är bäst! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0