Dagen efter annandagen...

Och nej Miika, det blev ingen lappis. Jag kan nämligen inte bestämma mig ifall jag ska köpa en som det går att spela på eller om jag bara ska ha en slit-och-släng labtop som inte kostar så mycket. Det skiljer ju säkert 10k svenska kronor i pris så att. Jag kollade iofs på en jäkligt snygg en för runt 10k men vette fasen alltså. Jag ska fundera lite på det, för sugen är jag.

Snart träning och det ska bli jäkligt intressant och se hur många som har lyckats pallra sig upp ur sängen dagen efter annandagen och hur många av dem som fortfarande är onyktra.. För som snacket gick så skulle ju ingen hålla igen så. Hoppas vi blir några stycken iaf så det inte bara blir 5pers, igen.

Sen idag då? Pjtaa, det är lördag, jag har inga greater plans direkt. Ska till backen imorrn med farsgubben iaf, får se ifall det blir lagg eller bräda då.

(sen! Kors i taket, jag är helt färdig för träningen klockan 12 och klockan är 11.15?!)

Måste också röja upp lite på rummet, jag har en mängd kartoner och grejs framme som jag verkligen inte behöver ha skräpandes här inne. Samt att jag ska byta sängkläder till mitt nya fina! Det ska bli supermys att sova där ikväll!

Aja, tjiingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0