Bra tajming med magsjuka!

Jag sov hur dåligt som helst inatt, vaknade var 10e minut och kollade på klockan så att jag itne hade försovit mig och detta gjorde jag HELA natten lång. Ytterst frustrerande vill jag lova. Vaknade med lite ont i magen men jag tänkte att det skulle ju gå över ?

Ack så fel jag hade, under resans gång ner blev magontet värre. Typ magknip fast jätteont, jag fick sitta dubbelvikt mest hela tiden. Det blev som ni förstår ingen match för mig, jag kunde inte ens stå rakt upp. Typ feberfrossa fick jag mitt under matchen också så detta har verkligen inte varit min dag. Hade jag varit hemma hade jag legat under mitt täcke hela dagen och värmt mig men nu fick jag bita ihop och försöka vara glad.

Vi vann matchen mot Fränsta med 5-0, hur skönt som helst! Sara och Emma från div 3 knäckte dem, de gjorde väl 2 resp 1 mål och gjorde assist åt varandra och höll på. De var verkligen grymma idag, klapp!

Vägen hem kändes otroligt lång men jag fixade mig enda hem i ett stycke. 30mil med magont är verkligen inget att rekomendera..!  Och det är kallt ute nu! -10 grader och det sjunker hur snabbt som helst.

Det blir till att slöspela lite wow nu och sen hoppa i säng och sova lite. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och frisk imorgon..!


Kommentarer
Postat av: Abrizz

faan va dryygt ;/ magsjuka är aldrig kul!

Hoppas det blir bättre. Krya på dig!

2008-12-14 @ 00:08:02
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0