Äntligen helg!

Nu har jag jobbat min sista nattvecka för Volvo Lastvagnar AB, hädanefter kommer jag endast att gå 2-skift vilket betyder sänkt lön vilket jag skulle kunna leva med men att jobba eftermiddagveckor varannan vecka kommer att bli min död. Vi har blivit grymt bortskämada med att ha jobbat 3skift, tänk att när jag började där jobbade vi plusstid och 2skift vilket innebar att vi även jobbade fredagkvällar till 21.42. Nu när vi har jobbat minustid har vi inte jobbat fredagar, alls! Så jag jobbade sista natten inatt och har därför helg nu, hur skönt är inte det?!

Jag är dessutom ledig på måndag då jag ska klippa mig, det kommer bli hur najs som helst, vi jobbar nämligen eftermiddag nästa vecka så då slipper jag en hel dag där.

Sen då?

Mja typ inget, det kommer bli en lugn helg då vi har match på söndag. Mhmm och träning ikväll, blir bra det. Hoppas det kommer mer folk än i tisdags..!

Och jag har börjat slacka med mitt bloggande, dunno whaj?

Kommentarer
Postat av: Miika

Money Money Money!! ;)

2008-12-04 @ 18:02:46
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0