8km löprunda (check!)

Sådär ja!
Med träningsvärk i magen, taggad till tänderna och en tossig Athena vid min sida sprang jag 8km och det var hur skönt som helst. En snabb runda blev det trots att jag blev mosad igår, trodde inte det skulle gå ens, men det gick hur bra som helst. Det är sjukt härligt att springa på vintern när det är vitt och fint och alla husen har ljusslingor på gårdarna. Mysigt! Vi mötte hästar, hundar och människor och Athena uppförde sig hur bra som helst. sprang som en smäck vid min sida. Jag älskar verkligen när hon gör så och verkligen visar alla vi möter vilken fin hund hon är. /kiss!

Jag svettas som en galning nu, ska bara eftersvettas lite och sen hoppa in i duschen och skölja bort lite skit från kroppen.

Ikväll blir det glögg och uppesittarkväll med familjen. Ska bli soft som fasen faktiskt. Alla är taggade på vinglögg förutom jag, och jag är äldst av barnaskaran, wtf?! Så vi har köpt blossas barnglögg från Ica med, haha!

Vad mer att (check!)a in då? Hum inget mer för tillfället faktiskt, ska slå in paketen och röja upp lite. Men det blir senare, nu skakar jag lite. Helt slutkörd, jag älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0