Weird..

Allt känns mysko bara.
Det är allt jag kan säga. Måste sitta i telefonen och ni vet hur jag hatar att prtat med folk i telefonen.

Tur min gubbar på jobbet är söta säger jag bara!

Farmor och farfar var här idag igen när jag vaknade, dom lyckas alltid vara här! Farmor har bakat en kaka åt oss som till plåster på såren, dom är jätteoroliga. Släkt och vänner hör av sig titt som tätt på telefonen, det är nästan så det är jobbigt att behöva fökrlar hur man känner osv. Mamma och pappa är mest upprörda, själv har både jag och mina syskon en mera laidbäck attityd faktiskt. Det känns fortfarande inte som om det händer just en själv utan att det är något som man ser i en hollywoodfilm...

Aja, bäck to the telephone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0