Underbara dagar i Götet och Strömstad!

Vi gör ett nytt försök nu då. Hej och hå då ska vi se!

Torsdag morgon startade jag och Lowe resan tidigt på morgonen. Vi började med att flyga till Stlhm och sen vidare därifrån ner till gbg. När vi skulle lyfta till gbg fick vi höra att våra kapterner var försenade med ett annat flyg och vi fick sitta inne i värmen i 30 minuter utan AC i planet. Lowe fick smärre panik, han höll på att kola vippa där ett tag. Väl frammae i gbg fick vi åka i Fantomens stylade.. Mitchibushi (hur nu det stavas) och han körde som en biltjuv in till gbgs Central station.

Sjukt varmt i gbg vill jag lova! Ialla fall, bussen ut till Strömstad och dte är världens sommarstad. Befolkningsmänden lär ju öka med 500% under sommrarna. LYxbåtar efter lyxbåtar, miljoners kronor som ligger och guppar ute i vattnet, mängder med folk, och endå var vi framme klockan 22.00 på torsdagkväll. Den kvällen gick vi och la oss supertidigt (Anna och Andreas har värsta söta lilla hunden, ska ladda in ett kort sen!) Andreas och Anna är lowes gamla kompisar som har bott och gått på Liljaskolan för några år sedan. Jag visste hur dom såg ut men mer än så var det inte. Dom är iaf jättetrvliga och på fredagen var vi ute vid havet och badade. Lowe och Andreas brännde sig på solen, haha och jagades av getingar.

Under lördagen steg vi upp tiidgt och drog in till Liseberg där vi åkte typ allt som fanns. Balder var grymt skoj, vi åkte den som karusell två! Amagad, ingen uppvärmning här inte! Jg åkte typ allt förutom uppskjutet, den nya gungan och kanonen typ. Och ja, vissa barnkaruseller sket vi också i! Dagen höjdpunkt närmade sig med stormsteg, faktiskt hela resans hödpunkt, på lördagkväll var det Guildparty! YEAAHH! I alla fall, jag hämtade mina saker i bilen, ringde Peter aka Geggin och jag drog mig till hns lägenheten som låg mycket bra till; Jag hade nämligen stannat under Skandinavium och när jag ringde fick jag veta att jag avr hur nära som helst. När jag fick se honom känne jag igen honom direkt! haha! Inne i hans lägenhet fanns redan, Ezzet, Roar, Torano, Mimbler och Geggin då. Det var sjukt nervös att träffa alla som man känner fasän man endå inte känner dom. Men dom var alla sjukt goa killar som jag spöade i Guitar Hero, dom blev jäkla impade trots att jag var rostig som satan.. Haha!

På Guildpartyt träffade jag en rackarns mycket members från guildet, Temari, Belkis, Rövskägge (underbar!) Undertow (Bäst i världen) Ishani, Nunu, Yoggi, Stomack, Näsbuse, Faerl, ahh u name it.  Jag kommer inte ihåg riktigt och fråga mig inte vad dom heter RL. Jag kommer bara ihåg dom jag redan kännde haha! Våran g-fest sändes Live över internet så syster, bror, mor och far tittade då och då  och skickade fina sms där dom bad mig vinka haha! Sjukt. Jag lyckades dessutom spilla ut en öl på Rövis matta, det lär jag aldrig få glömma! haha! För att göra det hela kort; Jag hade sjukt trevlig, alla hade det hur kul som helst. Vi drog in på en krog; Sticky fingers, Tappade bort JOhan som var full ute på gbg gator, fredrik och martin rök ihop, jag mös som attan, sov i geggin säng som han lånade ut pga att jag var tjej och han ville jag skulle sova bra och ha det bra.. haha! Iaf efterfest hos Geggin, sjukt mycket folk, dom sista drog hem vid 6 på morogen, jag och ezzet sov sedan 5, några däckade i sofforna, på madrasser osv...

Note: Detta blir mitt längsta inlägg evah! Dont get use to it!

Jag vaknade, somnad, vaknade.. Till klockan var halv tolv, sen steg jag upp och kikade på folket som däckat lite överallt. Geggin och Rövis var redan uppe och drack lite vin och lirade world of warcraft... Haha! Jag hade inte velat se hur dte såg ut hemmahoss Rövis iaf, hoss geggin var det hyffsat nice iaf! Mina nässjöpojkar drog hem vid 15.00 när deras tåg gick, jag saknade dom när dom lämnade Geggis lägenhet,
. Det avr tänkt jag skulle åka med 17.00 bussen, den missade vi, sen 19.00 tåget, den missade vi. Så jag och Geggin var på date och åt på italiens resturang och snackade skit, visioner blabla. Renar! Det får vi inte glömma, han ville veta varför vi norrlänningar säger: En bra ren är en död ren! Haha!

I alla fall, jag hann i tid till tåget ut mot uddevalla som skulle ta mig tillbaka till Strömstad. Geggin var en ängel och följde mig till stationen och såg till att jag kom på ordentligt. Han är bäst! Och snällast i världen, jag skojjar inte! Han är helt underbart nice!

Det roligaste (eller nej, inte det roligaste pga att johan försvann, men det var kul) var endå när vi var på Sticky Fingers, Undertow var helt galen och jag och Fredrik var impade som fan av hans smidiga och rättframma sätt när dte gällde tjejer och killar. Fredrik var underbart rolig iaf, och vi hade softa samtal om allt, jämförde ärr, wow, tjejer, killar, smink, hår, snackade skit osv. (när vi var hemma hos Geggin igen och låg på sängen och tittade när Martin spelade nått bilspel, han var kääzz) Mmmm! Och jag har hittat dom längsta ögonfransarna någonsin på en killa! Johan var en aaaningen för full, haha, Fredrik och Martin rök ihop, Fredrik hade dåligt samvete blabla.. Men ! haha! Mycket svammel jag vet, men jag kan sammanfatta det dygnet som ett av de roligaste evah! Sjukt nice att få se alla, hur dom såg ut osv! Snacka RL, det ger mycket, och många intryck. Vår nya GM var skum som satan, dansade naken till skenet av en brasa när några badade (tack och lov, det missade jag!)

ehh ja, jag fick frågan om varför jag inte skulle gå hem med Undertow när vi var på krogen, det var bara vi kvar och Undertow hittade några kompisar som han skickade hem mig med, dom skulle åt mitt håll. Jag bah; Neej alltså jag ska sova hos Geggin, min GM. -Aha, han med vitt hår? Neej det var Fredrik, jag ska sova hos Geggin. Han med vitt hår? haha nej det är en annan kille. Jag förkladae att vi var ett gäng som bodde hos våran GM, men dom fortsatte att titta skumt på mig.. Och sen sa tjejen: Wow är ju typ som en sekt... haha! Grabbarna började asgarva och sen pratade vi om umeå, wow och allt möjligt. Sjukt goa människor..

Jag kan sammanfatta den här resan med att säga: UNDERBARA GBG! Jag längtar redan efter nästa guildfest som jag ska ner på, och jag ska se till att mina nässjö-pojkar också ska dit. Jag är vansinnigt kär i alla mina guildkompisar, sjukt goa människor! Det har jag säkert redan skrivit, men det behövdes sägas igen! haha!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Aja, peace!

Emmi

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-08-04 @ 12:46:47
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Michailov

Men wtf!? Åkte du inte kanonen och uppskjutet!?!?

2008-08-05 @ 22:35:29
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0