Trött idag igen...!

ehh, jaha? En gudinna, det tackar jag min besökare för... Inte alltid jag får höra de, haha!

Att jag ska vara en filmstjärna i min röda bil har jag hört, men det är ju gubbarna som skojjar om det! Hehe!

Jag är trött som ett djur (om dom kan vara trötta, jag är nog Athena, hon är alltid trött) och jag har nyss duschat för att vakna till lite. Måste kasta i mig lite frukost och göra mig presentabel iom att jag och pappsen snart ska gå (?!) iväg och känna på bilskrället. Den kommer jag hursom inte att köpa då den har gått längre, ser mindre fräsch ut och kostar skjortan. Men för att testa ;)

Igår hade jag en hursom nice dag (vet inte vad jag skrev riktigt igår men jag orkar inte ens uppdatera mig själv längre) lite segt på jobbet men dessuo roligare när jag väl var hemma ;) Inatt ska jag inte göra samma misstag att sätta mig vid datorn för då dör jag nog, imorrn kommer jag dessutom att jobba från 13.42-21.42 så vi börjar liite tidigare än vanligt. Jag tror fasen jag skippar umeå innan, jag hinner gå i affärer och shoppa loss en annan vecka. När jag inte är så trött. Jag är nog fortfarande bakis sedan  nattveckan min, segt att ställa om dygnet på det här viset! (och jag som ska vara ung och fräsh?!) omg, höstens år är redan här. Det är bara rynkorna som fattas nu så blir allt perfekt...

Och jo såklar, en kvinnas rumpa sjunker med 10 centimeter, skulle vara toppen om jag fick det nu också! Allt på en gång, helst en massa ungdomsfinnar så skulle jag bli helt perfekt!

Nej, frulle nu ra
(blev ett litet deprimerande inlägg det här, dunno whaj?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0