Svartmålad?

Jahaja!

Jag gillar audin som fasen, dock itne den jag var och tittade på idag, den hade massor med lackskador osv, och den var ju lite äldre än den som fanns i östersund vill jag lova. Men det är helt kalrt en bra modell för lilla emelie tror jag nog..

Mamma lacka ur som satan igår (igen) hon är så jeffla instabil nu så att det finns ju inte. Igår var det om att bror sa att han ville flytta hemifrån men han har inget jobb utan det var mer en, ja vad ska jag säga.. förberedelse på att han komemr att flytta snart. Jag tänker i samma banor nu faktiskt, jag blir galen när man inte vet om/när hon exploderar. Hon har iofs mycket på jobbet efetrsom skolan just har börjat och så och sen det hära med "attentaten" som gör att hon har svårt att sova. Men vad, drabbas inte resten av familjen då? Ibland vette fan vad hon tänker med. Pappa får tex sova ute på soffan för att hon inte kan sova. Vi får knappt andas när hon ska sova känns det som, och dte är ju fett drygt.

Jag och pappa hade värsta snacket idag, han är skön min fader. Jag måste börja hänga med honom mera känner jag. Han skulle hålla ögon och öron öppna efter lägenheter med, han känner ju lite folk överallt så... =) Skulle vara fett nice, för jag har värsta behovet av att fylla mitt place med massa snygga möbler och andra prylar (läs: Teknik) och det kan jag inte börja köpa nu. För då lär ju morsan lacka ur totalt.. igen.. Sen snackade vi "framtid" ett ord som skrämmer mig väldigt mycket iom att jag måste verkligen ta tag i mitt liv igen. Jobbigt!!

Sen om värken i ryggen fortsätter nu när jag börjar träna "hårt" igen till veckan så måste jag nog uppsöka hjeelp, och det känns drygt eftersom jag är en sån som "alltid ska klara mig själv och ignorera smärta" men vi får la se...

(amagad, nu är jag inne på mitt andra långa inlägg på en och samma dag, huh?)

Jo vars var jag, fasen, nu tappa jag bort mig helt. Fail. 
Äsch då, måste börja göra mig klar för jobbet också. Tjoho!



Kommentarer
Postat av: annie

flytta in till stan!!! då kan vi ju hänga jämt :D

2008-08-28 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0