Sten-attentat och polis-polis!

För 2 helger sedan (tror jag att det var) jag var hemma så det måste ha varit 2 helger sedan hörde vi en duns sent på natten. Jag skulle just sova och resten av fmailjen låg i sina sängar med. Jag tyckte mig höra springande steg borta vid mitt fönster men jag var inte säker på det. Men vi tänkte väl inte mera på det och några dagar senare hittade pappa en sten som låg utanför balkongdörren vid vardagsrummet.

I fredags runt halv 1 på natten satt mamma vid datorn i hallen och pappa låg inne i sovrummet och tittade på tv, säkert OS. Athena skällde lite men sen blev hon tyst.... En 5kilos sten krossade balkongdörren, förstörde bordet, stolarna och åkte rakt in i väggen på andra sidan rummet (Tack och lov att inte TV:n rök) och samtidigt kastades en sten på sovrummets fönsterruta. Det var tydligen glas i hela vardagsrummet, pappa och sovrummet klarade sig som tur var för den sista fönsterrutan sprack inte.

Och detta ska vara lilla lugna Vännäs i Norrland? Amagad, helt sjukt. Känns läskigt nu när dom har varit här två ggr för att kasta sten på oss. Och vi som inte gör en fluga förnär alltså. Polisen var här idag när jag och bror var på jobbet, och efter att ha frågat ifall vi ligger i rannfejd (vilket vi inte gör) så är deras slutsats att det är några som har riktat sitt attentat mot just oss... Bara vi som är drabbade med...

Usch! Otäckt!

Kommentarer
Postat av: Michailov

"lilla lugna Vännäs"

2008-08-11 @ 16:23:47
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0