Snabbvisit ala Emmii!

ajjemän! Pappa var och lämnade sin mc hos farmor och farfar och jag fick äran att hämta honom. Som vanligt bjuds dte på fika, bullar och goda kakor och det var jag itne sen att tacka nej till. (Jag hade inte käkat någon frukost nämligen) så det var riktigt najs att träffa dom igen! Och dom är oroliga för resan imorrn med, haha! Ja dom är så söta!

Annars då? Jo älgjakten börjar på måndag, hoppas den går bra så vi får massor med älgkött av farfar. Perfekt! Sen så laddar jag musik till resan imorrn, behövs ny fresh musik i usb-sticket.


Fasen, åskan gick så jag stängde ner datorn och nu flera timmar senare komemrjag på att jag aldrig avslutade inlägget. fasen...!

Kommentarer
Postat av: lisen

vars ska du resa? :D

2008-08-30 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0