Smashad bil!

Nää nu jävlar! Jag blir så jävla förbannad så jag gråter nästan. Vilket jag också gjorde inatt, en skvätt och darrade som satan.

Jag jobbade natt idag, åkte iväg 23.10 från vännäs (ingen som förföljde mig, det hade jag sett) och parkerade bilen utanför volvo 23.40 ca. Inget ovanligt alls, busväder javisst.

02.28 kommer en sommarjobbare från delkomplet fram och undrar om det är jag som äger en toyota celica, och rabblar upp min nummerplåt. Javisst sa jag och då berättade han att han hade nyss varit ute för att hämta sin mobil i bilen och sett att hela min bil har blivit smashad. Bakrutan är dte två jättestora hål i, alla sidorutor är inslaga, framrutan krossad, det ligger glas överallt. Inget är stulet = rent sabotage. Jag trodde först att grabben skojade med mig men så var inte fallet och det är dessutom bara min bil som har blivit förstörd.

Jp och gubbarna kom efter mig, JP ringde vakten, snuten och jag ringde pappa. Fyfan vad läskigt det är! det är helt klart samma människor som har kastat sten i våra fönster, dom är minst 2 stycken och nu är en av dom minst 18 år eftersom dom uppenbarligen har åkt ut till volvo för att förstöra min bil. Dom måste ha rekat runt kvarteret och sedan sett mig åka iväg. Dom måste veta att jag jobbar på volvo för dom anlände efter 24 någon gång. Parkeringen är svart i princip men det rullar truckar och människor passerar inne på gården inte så långt ifrån. Att dom vågade! Det måste ha hörts jättemycket...

Jag förstår inte vad vi har gjort som får människor att attackera oss? Det är 4e attentatet mot vårat familj, man vågar ju knappt sova längre. Är man inte trygg i sitt eget hus, vart kan man vara de då? Polisen undrade om pojkvänner, arbteskamrater, bråk u name it.. Grejen är dte att vi är inte den fmailjen som bråkar med någon, ingen av oss. Men tydligen har vi retat någon så pass mycket att han (hon) har fått med sig minst 1 kompis, förmodligen är dom 3. 2 som utför dåden och 1 som sitter i bilen. Fy faaan!

Pappa hämtade mig så jag stack hem. Mamma och pappa är nervvrak och jag är pigg som en mört. Adrenalinet pumpar fortfarande. Men det är ju itne precis så att jag vill sitta ute och ta ett vatkpass nu när dom är minst 18 år och kan vara hur stora som helst! Ungdommar hade man ju kunna hoppa på men vuxna människor.. nej.

Ahh! Ska se om jag kan sova lite nu ra..

Men vet ni något, har hört/sett något.. hör av er..

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Låter fan inte kul!

2008-08-18 @ 05:13:21
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Michailov

:S

2008-08-18 @ 11:26:48
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0