Singing that melody!

Ah, ja, jag har fått en ny nice låt som jag har lyssnat på hela natten i princip. Den är jättehärligt att jobba till.
Singing tha melody - Swing-fly

Imorse när jag körde hem gick världens låt "Bakom Chefens rygg"! Dessvärre kommer jag inte på vad den heter och det är ju ett misslyckande vill jag lova! Det var en cover på en mycket känd svensk gammal låt och Roger dedikerade låten till Titti. Grejen var att istället för den kärleksfulla ballad som den var så sjöng han om sura kärringar osv. Orden var utbytta men i princip samma... Det var jätteroligt, jag fnissade som sate.

Annars så..? Ja vi hade träning igår, det var en upplevelse. Vi var 6 personer som tränande och DET var ju ingen höjdare. Men vi gjorde ett antal övningar då och sen avslutade vi med.. Rundpingins?! Amagad, jag hatar pingis, jag förstår inte hur man kan vara bra i det? Suck!! Jag vill ju verkligen vinna va, och jag åkte ur nästan först mest hele tin... haha!

Annars har det varit lugnt sen dom smashade min bil.. Jobbigt att vara misstänksamma mot alla, det är en pärs!!

Ikväll ska jag på innebandy igen, a-laget ville jag skulle komma och träna. Det känns ju nice för mera träningar leder till att jag fortare återfår min form.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0