Roadtrippen, Check!

Done, finto, al dente (?!), fäärdig, nöjd, trött som fasen, sjukt slut i ryggen, awsome jobb alla, 33mil enkelväg (kortare än vad vi trodde) drar snåla 0.65l/mil, fräsig som fasen, röd igen, såg en blå celica (check;blå, röd, vit, svart), basljudet heter duga (som värsta raggaren), ingen usb-ingång, buuu!, snygga bakljus, snygga fäljar, snygg fär, bajs på tankmätaren, ingen motorvärmare (tar smällen senare, pallar inte med skiten nu, prutat pris, svammel.

Sjukt rolig resa trots att den var dryg som fasen!
Dagen började med att Miika anlände typ 3 minuter i sju, athena drog igång sirenen  (ett under att ingen vaknade) och vi stack iväg in till staden för att hämta upp lowe och fredrik. Jag ringer just innan jag är i staden, vart ska jag hämta upp er? Lowe och fredrik sussade så sött och blev smått shockade när jag sa att jag skulle vara där om 10 minuter.. ! haha. , lätt försenade drog vi iväg mot Bräcke, sydöst om östersund. Genom övik, solefteå och massa skitbyar så var vi framme ca 12.30. Lowe och Fredrik cepade sig som fasen i  bakstätet, jag tror aldrig jag skrattat så mycket på sista tiden som då. Lowe skrattade så han grät, tårarna bara sprutade och Fredrik låg halvdöd i baksätet och skrek av skratt. (bör tilläggas att de somnade så fort vi lämnade umeå, lowe lätt tillbakalutad med munnen halvöppen och fredrik ihopkurad som ett litet barn med kartboken i famnen så det var pigga sen!)

Ialla fall, vi provkörde, stirrade på bilen. Köpte den och efter det bjöd jag miika, lowe och fredrik på pizza nere på ett lokalt hak. Ahh typ det, plus att det sved som fan att flytta över alla mina surt förvärvade pengar.. abbuu! Men en bil måste jag ju ha så.. Aja!

Stort tack till ni som var med, en grym roadtrip, som sagt; Nästa gång ni ska göra nått  jobbigt så vet ni vem ni ska ringa...!

Haj !

Kommentarer
Postat av: Michailov

Jak er en snell hest!

2008-08-31 @ 20:23:02
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: Robert

Grattis till kärran

2008-08-31 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0