Regnet öser ner i Strömstad!

Bahhh! Exakt alla sitter online på internet vilket gör att internet går sjukt segt over here lixom. Jag längtar hem nu, till min dator och till mitt wow, Tragiskt men sant. Jag vill gärna veta hur snacket går efter festen vi hade i lördags!

Det är 15grader varmt (KALLT?!) här och det är rackarns kääzt imo. Känns som om jag har skrivit det här en gång innan men, fack. Så går dte om man har noll koll som jag har. Dom andra sitter och lirar worms, och nej det är inge kul. Så jag sitter och kollar på facebook på bilder från festen. Det lär komma flera, haha utan tvekan. Hoppas vi får se nån skön bild på vår GM med rumpan bar..

Imorgon iaf bär det av till Småland (har jag säkert också skrivit innan, doh!) och där blir det till att häng med Lowes mamma och några av hans kompisar som han vill träffa. Jag ska ev träffa Johan igen, han är min bästis, haha! Han var ju mest full som en kastrull och det var mycket folk överallt osv så vi hann inte snacka klart. Hela Nässjö-gänget bor i Nässjö som sagt, och det är väl ca 3 mil ifrån Sävsjö men det är ju inget hinder när det finns buss!

Sen har jag fått höra att en guildie kommer till Umeå om någon vecka. Ska man kanske hinna med att träffas då? Aja, det får vi väl se.

Det blev inget av med min sociala sida, orkar inte. Haha! I know, det är lite kasst av mig men vafan. Jag är bakis efter bakisdagen trots att jag itne var bakis igår? Jag har iofs knappt ätigt något sen lunchen på lördagen så jag var helt jeffla slut igår. Men jag var nykter när jag somnade, och det var ingen skit de! (ang söndagmorgon) sen hade jag knappt sovit på fredagen och 4a timmar mot söndagen.. så.. xD

Jag återvänder hela tiden till allt som hände under kvällen, med blodjute och massa flams. Johan fick sitt ögonbryn spräckt av Kenny, det var en höjdare. Men är ni sugna på att se nån bild från g-festen för att kika vilka "nördar" som jag har varit med under helgen så spana in på facebook. Men det var grejen under min semsester!

Lite kuriosa är att vi bara har 1 enda som ser ut som en datanörd enligt Lowe och Andreas. "Annars såg dom ju normala ut ju, nästan lite braat" Antar att dom syftade på Ezzet, Roar kanske, Stomack? Haha men iaf, och Geggin såg sneell ut. Dom trodde tydligen att det skulle vara långhåriga skummisar som antingen var småglin eller bara väldigt skumma. Dom blev ju överraskade! Som jag skrattade!

Ahhh, gotta run.

p.s Toan, duschen och handfatet som inte funkade igårkväll pga läckage eller nått annat djeveulskap fungerar nu igen. Vaktmästeren i huset var ytterst skum och anreas sa: Jo men igår var det vatten som rann lite överallt...HAHA!

well

Emmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0