Nästan!

Nästa gång, då jäklart!

Jag lyckades ju kläcka ur mig en.. hrmm.. rolig grej i venten idag, snacka om att grabbarna asgarvade! Min datamus är glapp som fan så den låser sig och gubben springer bara frammåt vilket itne är så bra va. Så då under en bossfight låste den sig och jag utbrister: Musen glappar! Totalt asgarv och massa kommentarer, jag blev nästan generad. haha!

Detta lär jag sent få glömma det lovar jag!

Annars har jag inte gjort något kreativt alls idag. Imorrn däremot ska jag och pappa till bilfirmor i staden för att kolla ifall det finns nån shysst bil som jag kan tänka mig att köpa (läs köra runt i). Men vi ser väl, hoppas jag hittar nån så att allt löser sig på direkten!

ajja

woot, hur blev detta grönt? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0