Morgontrött?

Alltid! Som fan, hade helst velat snooza typ 30 minuter till. Men jag tvingade mig upp ur sängen. Dunno whaj egentligen då jag itne har så mycket att göra. Pappa sover också så det blir väl att sitta lite i wow och questa en aningen. Ska kika lite mera på bilar  också, det brinner i knutarna det gör de. attans!

Igår på jobbet hade jag det sjukt slappt. Det var fullt mest hele tiin så jag behövde inte arbete så hårt och när jag skulle svetsa balk jobbad ejga på som fan i 1½ timme och kunde vara ledig i lika mycket sedan. Det går nämligen 1 balk/5 minut och jag kan svetsa en sån balk på 2.5 minuter ;) Så den som blir extra är bara att lägga på sidan och spara till senare, najs! Så sista tiden gick jag runt och tittade på alla andra som arbetade, duschade och softade...

woohooO!

nej, frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0