Lördag i ett nötskal!

Som vanligt sitter vi och väntar på Fredrik den slackern! Buuu!!

Annars idag har jag spelat flöjt, jag börjar få upp tempot i fingrarna igen, skönt! Dessvärre har jag tappat bort min finaste flöjtbok, den med alla klassiker och kännda låtar i. Den har dessutom en cd-skiva till med musik som kompar. Jag har städat bort den, det är jag seeker på! Attans!

Solade, eller ska jga säga "solade? ute idag, sjukt nice väder var det i alla fall! grymt! Lirade lite wow, umgicks med syster osv osv. Nice lördag endå vill jag lova. På måndag ska vi till bilformorna i staden och ska se vad dom har att erbjuda. Jag är sjukt sugen på en Audi faktiskt, en A3a, eller A4a. Skulle itne vara fy skam, inte en sprillans ny ofc. Lite för dyrt för mig men vi ser väl, haha!

Attans, ska dra och lira lite guitar hero nu iaf!


haj!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Välj bil efter regnummer! Gärna ett under 100. :D

2008-08-23 @ 23:01:01
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0