Jag är lat!

Illa illa! haha men som sagt
jag är lat, har fixat lite i wow, fixat ännu bättre gear. Det är väl gött antar jag.

Jag har dessutom en date med Ezzet när han kommer till Umeå, blir göttans att få träffa den assköna killen igen! Imba!
Hoppas corona hinner öppna igen så det blir lite röjj!

Aja wtf, sova nu kanske? Hoppas imorrn blir lika bra som den idag.. Den nya Linen fabriken har byggt hoss oss skulle gå för fullt efter semestern.. Den rörde sig knappt frammt, haha! Så dte var liite segt vill jag lova. men men! Jag ritade an astuff bild.. Ska scanna in den en dag, imorrn kanske? Problemet är att jag ritade den i VF och papperet är så jäkla tunt, tidningspapper. Men jag ska se ifall det går att lösa. Jag skulle vilja fixa lite i photoshop  med den, den kan bli bra. Gubbarna var d impade uaf. Mmmm ska hämta lite käk..

Kommentarer
Postat av: Michailov

Ja vissa jobbar då inte ihjäl sig!

2008-08-11 @ 22:15:13
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0