Inatt igen...

Jag är hopplös, men jag nådde mitt mål för kvällen! Cheers!

Imorgon, eller när jag vaknar.. What to do, what to do? Vi får väl an se säger jag. Jag ska iaf ringa till den dära snubben och prata lite om tid osv när vi ska komma förbi och hämta bilen. Lär ju ta 5 timmar att köra dit, känns lite drygt. Men endå skitasköj! MEN! Väntar fortfarande på bilder på lackskadorna, så inget är bestämmt ännu. Han har dock gått ner i pris, tjoho! Awsome!

Idag var jag förbannad på jobbet, det glömde jag att säga. Men David är ett pucko som alltid ska krångla till allt och tjafsa om minsta småsak. Jag blir sjukt less på de, seriöst. Och alltid den här: Ja men för mig spelar det ingen roll utan jag tänker på dom andra...! Grejen är den att det gör han inte alls, han ser bara att han får göra det jobbiga som satan. Bah! Jag blir sjukt less!

Och sen Ahmed, var typ arg för att jag hjälpte honom och var snäll typ. men hallå?! Ibland undrar jag om det på riktigt har brunnit i proppskåpet för den gubben alltså. Sickt!

Träffade Robin idag, sjukt nice! dte var länge sen som fasen iom att han läser aspirantprogrammet och ska bli chef.. Eller, ptjja ;) Han blev iaf utskälld av  chefen som var där idag och blev anklagad för att ha taskig attityd..  Hon tycker att allt är en sandlåda.. Aja.. haha! Galet iaf. Nice med en pratstund iaf.

Ska nog sova nu, borsta tänderna osv, kan ju vara bra att försöka vända tillbaka dygnet lite granna åtmindstone. Men jag är princip kvar i nattsvängen ännu och det är inte bra. Blir ev tidig morgon på söndag och sen hela veckan. Som alltid är jag sjukt sliten men jag rår ju för det själv när jag inte kan gå isäng i tid.

Bror sover över i staden, undra vars? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0