Hotbilden växer...!

Jag har som sagt redan berättat att vi har fått balkongdörrens fönster krossad och ett försök på sovrumsfönstret men att dne inte lyckades krossa hela.

I natt var det dax igen, samma fönster, sovrummet där mamma och pappa sover. Stenen flög rakt in, regnade glas, pappa flög upp ur sängen och klädde på sig fort som attan för att springa ut och jaga dom små luvarna.. Sensorlampan som vi hade installerat lyste, så pappa ninjade en cykel för att genskjuta dem.. Han såg ingen och under tiden hade morsan ringt polisen (igen) och dom anlände med polishund och två hundförare. Så det var ett rejält pådrag här inatt runt 24.30. Eftersom jag ligger långt borta från husets centrum sov jag igenom alltihop.

enligt polisen ser dom allvarligt på det som har hänt iom att vi är de enda som har drabbats i området och dessutom 3 ggr.


Vi är nästan säkra på att det har att göra med att min mamma är lärare, men hon är dte för små barn och jag tror INTE att det är 13åringar som har gjort detta...

En kille som kom hem från krogen en kväll i helgen hade mött ett gäng tonåringar som uppträdde hotfullt, och i morse runt 4a snåret såg farfar en ung kille gå utanför deras hus 1 mil härifrån. Han ville inte visa sitt ansikte... Kan vara något, kanske inte. Men det gäller att hålla ögonen öppna, och det känns som om dom har gått i vännäsby på skolan där.. Hittar vi en av dom lär han ju tjalla på resten..

Men förstå vad läskigt dte hade varit och bli jagad av en stor polisschäfer.

Aja whata heck, upprörd är man iaf! Det känns läskigt värre att någon vill min familj illa, Athena kunde tex ha fått stenen i huvudet..! Aj aj aaaj!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Shit! Det här är ju allvarligt!

2008-08-13 @ 22:28:16
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: annie

det här låter fan inte bra vännen! ska jag komma dit och hålla vakt?! ingen tar sig förbi mig!

2008-08-14 @ 19:20:08
Postat av: annie

det här låter läskigt vännen! ska jag komma över och hålla vakt?! ingen tar sig förbi mig!

2008-08-14 @ 19:24:15
Postat av: annie

det här låter läskigt vännen! ska jag komma över och hålla vakt?! ingen tar sig förbi mig!

2008-08-14 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0