Helt död!

Oh geez !
Jag har nyss kommit hem från innebandyträningen med div 1, och jäklar vad jobbigt det blev! Inte bättre blev det ju av att jag var lite småseg i benen sen träningen igår och idag var det stenhårt! Ja jäklar vilket tempo osv. Helt annars än mitt lilla lag vill jag lova!

Extraträning ftw säger jag bara! Underbart ! Benen är helt slut och huvudet med. Tränarna vill att jag tränar så mycket som möjligt.. ok säger jag, bara det gäller träning. Extra träning ger bättre spel i mitt lag. yäh! Men dom försökte redan nu pracka på mig grejer osv för att få mig att villa spela med dom , på heltid så att säga.

Grejen är att jag lirar inte på likadana villkor som alla andra eftersom att jag är automatiskt borta var 3e vecka pga jobbet. Hur ska jag kunna slå mig in i en 5a då? Jag är för gammal för att sitta på bänken och så roligt tycker jag itne att det är att jag ska genomlida en till sesong på bänken. Nej träna med a-laget och lira matcher med mitt lag. Det blir perfekt!

Ahh, jag svettas till och med om benen! Hur jeffla sjukt är inte det?! Måste eftersvettas nu innan jag hoppar in i duschen, annars är det ju inte lönt! haha! Jag skakar i hela kroppen. haha! Svanken gjorde inte heller så ont, så cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0