Helgen är sabbad!

Gahh! Övertid i helgen och jag hade verkligen inte tänkt att jobba alls. MEN! Då förhandlade facket och företaget ihop sig så vi fick PPÖ (1timme till kompbanken om man vill) + 100lappen som man också kan lägga i kompbanken. OCH 0.5 timme direkt till kompbanken. Så alltså, för varje timme du jobbar får du 2.5 timmar du kan spara och sen vara ledig för, mot fuull betalning... 07-15 på lördag. Sovmorgon också, och det blir 8timmar x 2.5 = 20 timmar...!

Och det kunde jag inte bara tacka nej till! Wiiee!
Alltså är min lata helg sabbad, och jag jobbar redan på söndagnatt med. Ska kolla om jag får vara ledig på fredag till veckan tror jag. Slutar då på torsdagmorgon... mm! Och börjar igen måndag eftermiddag, känns otroligt lockande!

Dock blir min helg cp kort, jobbar natt till veckan och börjar redan på söndagnatt... Buuu!




Och Miika, ja, det är allvarligt.. Polisen har tom en exktra gubbe på polisstationen i vännäs för att det ska gå snabbare om dom är framme igen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0