Fyllesamtal!

Haha det är det bästa som finns! Iofs var det dålig tijming igår, jag gick och la mig klockan 02-ish och vaknade 04 av att mobilen ringde. Snacka om att jag var trött då, och jag som skulle vända på dygent. det gick ju inte nu. Så vi pratade om allt, allt, möjligt till klockan 7 på morgonen och det var ju en upplevelse i sig. Jag tror inte att jag någonsin har snackat så länge i telefonen med en annan människa som jag egentligen inte "känner" fast han är min bästa vän i princip.

Så nu sov jag till, kvart över tolv. Jag hade inte den minsta aning om vad som hände när jag snoozade mellan 11-12 men attsiken vad skönt det var!

Nu på morgonen fick vi se en död sparv/duvhök på baksidan, han jagade sparvar och flög in i tutan igår. Idag hittade vi honom död. /pat

Och varför i hela friden får jag finnar vid min ålder? ofattbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0