Fredag, äntligen!

Precis som rubriken säger, äntligen fredag! Synd bara att jag ska jobba men jag får stå mitt kast..! Måste dessvärre ta mig i kragen och vara ledig nån gång, börjar ha läskigt med komptimmar på banken...

Vaknade imorse (läs nyss) och pappa haffade mig genast: Hur har du tänkt att ta dig till jobbet idag? Har du någon att samåka med... Ehhh? Det hade jag ju inte, och inte en bil hemma så långt ögat kunde nå. Inte ens en cyckel var hemma så jag kunde cykla till vännäsby och ge mamma cykeln och jag själv ta bilen eftersom syrran har den bästa cykel till bussen? amagad, varför tar hon inte pappas till det för?

I alla fall, mamma är snäll nog så hon kommer hem på sin lunch med bilen så får jag skjutsa tillbaka henne till skolan så skulle hon fixa hem sig på något sätt... Hoppas det går bra nu annars får jag liiite dåligt samvete va. Måste hinna på systemet också, attans!

Aja, ikväll när jag komemr hem ska jag fira med en.. Smirnoff Ice tror jag. mhmm!

Och audi-ägeren har inte skickat några bilder, men snart Miika ska du få veta! Men är det inte stora lackskador på bilen blir det nog den. på söndag in that case. Lowe skulle på nå railjam och fredrik var i sundsvall på casion och spelar poker. Men på söndag kunde dom.. Bara den där räkeln mailar bilderna så vi kan bestämma nån gång! ahhh!

aja, lite frukost kanske?



Min läsarkrets har ju ökat en aningen, känns lite skumt endå då jag fråg början "bara" hade 3 stycken tappra läsare som orkade läsa om allt skit jag skrev..

Kommentarer
Postat av: annie

MÅNGA saker ska inhandlas!! :D

jag har ju lite lön att spendera hihi

viktigast är nog en byrå som jag ska ha kläder i och ett vitrinskåp, ska kasta bort de skräpet jag har där nu! kommer bli super! och en bokhylla... och lite tjafs ofcourse ;)

2008-08-29 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0