Försäkringsbolaget har sagt sitt..!

Jag vaknade klockan 13.00 idag, jag har sovit jätte jättedåligt så jag är på uruselt humör. Entertain me plz! Och återigen var farmor och farfar här när jag vaknade och dte är ingen skit. Alltid samma fråga: Men väckte vi upp dig?

Jahapp, bilen blir skrot!!!!. Men jag , ahh, jag blir lite sentimental va. Det var ju itne såhär jag ville skiljas från min Daisy! Nu måste jag akutsnabbt leda en ny bil. Bilen skulle kosta 36.000 att laga, bara rutorna på bilen, sen om det hann bli någon fuktskada av regnet vet jag inte. Så därför tyckte dom väl itne att dte var värt att laga henne. But still! Awww

Nu måste jag leta en ny bil, doh! Känns jäätte tråkigt faktiskt.

Ni kanske vill se bilder på Daisy? Här kommer 3 iaf:

Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Tråkigt! :(

2008-08-22 @ 17:49:39
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0