Ensam hemma?

Jaa det tackar jag för!
Mamma och syrran drog in till staden för att köpa jeans och en väska till syrrans dator där de även ska möta bror för att köpa ett par jeans.. Pappa ska åka och handla och sen brassa iväg och ställa bort moterocykeln hos farmor och farfar. Och ytterligare ett år har passerat utan att jag har hunnit med att testa den. Attans! Till somaren ska det bara bli av!

Så nu är det bara jag, Athena och en undulat Jack/Jackie med skabb(?!) som är hemma. Guu see skönt!

Jag har drabbats av en längtan efter sol och värme, som fasen. Nu är det illa!

Jag såg också på dne borttappade skidfilmen häromnatten vilket orsakade dreggel i mängder och tangenbortdet simmade i slem. 2 meter puder, och allt detta kan finnas i USA. Såå lite sugen är jag allt, men jag och tänka längre än två månader frammåt skrämmer mig.

nej om jag skulle ta en dusch nu ra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0