Emmii goes.. emo? nej

haha!

Jag sitter och tittar på frisyrer som jag skulle kunna tänka mig. Jag hittar massor med jättefräna frisyrer, mest från emo-stilen måste jag säga. sjukt coola, synd att jag inte är emo av mig. Men det lutar åt en sån typ av frisyr fast inte lika extrem. Jag testade att göra en halv-emo-frisyr och jäklar vad snyggt det blev! Wosh! Jag är rrdo för utgång fast håret är skitigt som satan men det syns inte, haha!

Annars är jag taggad på party faktiskt. Anna?

Den här frisyern var mängda tuff, jag needar lite ny look i håret känenr jag. Eller en kort frisyr? Jag har då inte bestämt mig alls så har ni något bra tips så länka dirr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0