Bilder från le parthey!

Äntligen kan ni tycka, ni har säkert vart nyfikna på hur mina "grabbar" såg ut där nere på guildpartyt.
Här kommer ett urval av bilder på dom som jag umgicks mest med!


Judith, Torano. Geggin, Stomack, Undertow, jag (nemphys), Belkira.

Mimbler, jag, Roar, Undertow, Stomack, Faerl. Judith, Roar, Ezzet, jag, Torano, McShadow, Ishani

Jag O.o),. Geggin, Roar, Undertow.

Nakenbad!

Temari,Stomack, Ezzet och Ishani. Mimbler, Jag och Ezzet


Torano, Ezzet.  Mimlber, jag, Ezzet, Judith

Roar och Torano. Torano, Ezzet, jag, Mimbler i Geggins flat

Där har ni några va. Det är ju så segt att updatera på bloggen ! haha! Galet, vilka minnen! tjohej! Nu blir det taccos! :F

Kommentarer
Postat av: Michailov

Jasså det är sådär typerna ser ut!

2008-08-22 @ 22:43:49
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0