Aye!

Jag har ev hitta en ny bil! Guu see gött! Ska testköra en audi A4 imorrn för att känna storleken. Känns den bra och vi får tag i snubben som har den myckt finare audin i östersund så blir nog en roadtrip framöver..

Annars ikväll så har det varit sjukt segt på jobbet, helt sjukt! (påminn mig att ladda min ipod imorrn!) Vi hade för lite folk så jag fick jobba som en galning och endå stod tiden helt stilla. I vanliga fall brukar det rulla på då man måste arbeta hela tiden men inte idag. Attans!

Annars då? Jo hela 8a personer har redan sagt upp sig som måste jobba på den nya svetslinen, finsihline. Huvvaligen, är det verkligen så hemskt att jobba där? Och det har itne ens gått en månad efter semestern...

Och dte blir övertid på fredag, katschinG! Taggad? mjo lite, har endå inget annat för mig.



Hehe! jo allt känns mycket bra! På alla sätt och vis vilket är underbart! Och nej inte bara därför utanför att jag är grymt sugen att bara vara med lilla Anna såklart! ;)

Kommentarer
Postat av: Ilonka

varför är inte jag med? abuuu

2008-08-28 @ 01:48:28
Postat av: adam

hej

du är som en gudinna



[email protected]





göteborg

2008-08-28 @ 10:40:57
URL: http://zeytianada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0