Ahhh!

Jag läste igenom mitt förra inlägg, guuh vad mycket svammel! Men jag glömde ju att säga vilka som bodde hos Geggin; Roar, Torano och jag! När efterfesten slutatde sov Mimbler på en luftmadrass, Roar och Torano tillsammans som små barn på dubbelmadrassen, Dääz i ena soffan, Geggin och Rövis i den andra. Fullt hus, helt galet!

Busiga rykten sprids redan på hemsidan och jag har enligt uppgifter spytt på Rövs matt? men neej, jag spillde öl, ÖL! Och shit vad jag blev bjuden på grejer, Black Tower (godaste vita vinet, Tack johan!) och massa massa annat. Jag och Undertow teamde ihop oss och drack lite vatten efter ett par farliga drinkar som jag fick. Haha! Jag snackade sjukt mycket med mimbler också, han är så försiktig trots att han har drukigt alkohol. Han var den största överrraskningen vill jag lova!

Och endast 2 (egenligen, ) som var tjocka om jag säger så. Så bilden av ett nördigt "wow-gäng (sekt?!?) är helt fel. Tjejerna är söta, killarna är goa, vissa vältränade andra bara smala... U name it. Så bilden av en äkta datanörd är väl inte riktigt riktig inte.

Vi har sjukt kallt ute i Strömstad nu, bara 15 grader, småmulet. Åskan gick inatt ich regnet öste ner. Hela sverige har värsta kalla vädret nu ju. Jättetråkigt. Hemma i Vännäs (Vännfors) var det 1 enda ynklig grad varmt inatt. Och det är början på Agugusti?!? Hur sjukt är inte det? Jag blir smått galen! Det skaa ju vara varmt och fint väder, men nu är dte bara skit. Bah, jag blir så less!!

Sådär ja, imorgon reser jag och Lowe vidare till Sävsjö och hans morsa. Lowe ska träffa kompisar och hänga med sin mamma, jag ska väl göra samma sak.. Men jag ska se om jag får tid att åka in till Nässjö eller nått och hälsa på min bästis Johan, haha! Vi hann ju inte snacka så mycket iom g-party, full-i-kastrull-rejs och allt möjligt abbat! Men vi får la se hur det känns!

Aja, nu ska jag gå och va lite social, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0