Åh fasen!

Jag är kass, helt värdelös. Jag har ingen diciplin, what so ever. Nu är klockan 03.00 snart, jag är fortfarande vaken och det har (pip, klockan blev 3) många förklaringar.. En är att Ilonka (se du;)) lurade mig att sitta uppe.

Andra är att jag "bara måste" göra vissa saker som tex, kolla bilar (mycket kretsar runt biljevlar atm, men jag måste hitta en snabbt. Helst innan mamma får spader!), sen så snackade jga med lowe (han har diciplin iaf, loggade ur runt 1 nån gång) sen har jag letat bakgrund till skrivbordet.. Men varför nu lixom? jag blir galen på mig själv.

Och inte bättre blir det av att jag är glapp i käften också (se mitt språk) och jag är faktiskt grymt sugen på en resa någonstans. Jag vet ju vad jag drömde om igårnatt! Myys!

Ja, det blir då inte att stiga upp tidigt idga inte, siktar runt... halv 11a något sådant kanske. Ska ju träffa den där Per om Audin imorrn ra, känns den bra ska pappa få ringa på auidin i östersund. Blir kanon de!

Idag lärde jag mig en sak också: En helt ny väg inne i volvo, ska se om jag hittar imorrn.. Fniss!

Annars? Jag har blitt granskad och kommer hädanefter inte att skriva nått alls i bloggen. Pinsamt värre! Men jag antar att jag överlever, för så hemskt har jag inte skrivit.. Beror iofs på hur långt bak i tiden man söker va.. Shhh!

Och maria reser nästa vecka, kul för henne! Jag blir avis, fan då! Och Helene är i Barcelona och hälsar på sitt sommarragg, amasing shit! Lovisa, hennes bf och 1par till har en romantisk semseter i Turkiet i 1 vecka nu. Så jag är ensam på jobbet (påminn mig om ipoden imorrn!!).. Eller itne helt ensam, jag har ju mina roliga gubbar! wosh!

Jag hade tänkt städa imorgon med, eller snart, klockan är ju mycket. Men det får bli en annan dag. Ska ev in till staden på fredag och spana in höstkläderna, de borde vara framplockade nu tycker jag endå. För lite fresha kläder vill jag allt ha. Göteborg snart igen, eller vad var det Peter sa nu? En g-fest till skulle vara toppenkul, för det var ju sjukt mysigt förra gången jag var där!

Nej nu, jag rycker mig i kragen, ska borsta tänderna och krypa ner och sova. Som en död, utan drömmar inatt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0